dimanche, mars 25, 2007

The Fratellis_

WELL EVERYBODY KNOWS YOU'RE THE ONE TO CALL
WHEN THE GIRLS GET UGLY ROUND THAT BACK OF THE WALL
AAH JOSEPHINE SAYS YOU GOT A BLEEDING NOSE
TAKIN IT WITH HER WHEREVER SHE GOES
AND HEY FLATHEAD DON'T CHECK ME IN
WHILE HERS IS A TONIC AND MINE IS A GIN
THEY DON'T COME MUCH MORE SLICK THAN YOU
I'D DRIVE YOUR CAR IF YOU ASK ME TO
SAID THE BOY'S NOT RIGHT IN THE HEAD
AND YOU STOOD AND GOT A KICKIN INSTEAD TILL SHE SAID
BADA BAP BADA DA DA BADA BAP BADA DA DA DA ...

1 commentaire:

Anonyme a dit…

oui je sais je met des commentaires partout mais bon ça m'amuse et en plus c'est très stressant de voir 0 commentaire à chaque fois.
c'set juste pour dire que j'aime beaucoup the fratellis (surtout leur parole ULTRA rechercher)et que à ce serait sympa de ta part si tu pouvait me le graver (je t'amènerais un cd à la rentrer)
voila voila
tchou